Jak pro Vás vyvíjíme CYGNUS?

Aby CYGNUS neustále držel krok s Vašimi aktuálními potřebami, průběžně pracujeme na jeho vylepšování. Jednu polovinu naší vývojové kapacity věnujeme údržbě a vylepšování stávajícího produktu a druhou polovinu vývoji nových modulů či hardwarových doplňků. Pouze do údržby tak ročně investujeme zhruba 8 000 hodin vývojářské práce. Pravidelně připravujeme aktualizace programu, díky kterým vylepšujeme funkčnost, zajišťujeme aktuálnost s legislativou, a udržujeme tento propracovaný systém v perfektní kondici.


Při přípravě aktualizací zohledňujeme všechny následující typy požadavků:

Legislativa

Sledujeme zákony, vyhlášky, nařízení a prováděcí směrnice ať už v oblasti sociální péče, zákoníku práce či oblasti vykazování výkonů na zdr. pojišťovny. Nejvíce legislativních požadavků přichází se začátkem roku.

Technologická údržba

S narůstajícím množstvím dat je potřeba produkt optimalizovat, aby byl neustále svižný. Zároveň se adaptujeme na měnící se prostředí Windows, aktualizujeme komponenty a udržujeme produkt bezpečný.

Opravy chyb

Databáze CYGNUSu obsahuje již přes 1 800 oken a více než 600 tabulek. Přes veškerou naši snahu se nám občas do produktu vloudí chybička a tu musíme prioritně opravit.

Naše nápady

V sociální sféře jsme jako doma. Ročně strávíme přes 500 dní implementacemi či servisy přímo u zákazníků a vyřídíme 20 000 požadavků na podporu. Známe Vás a máme spoustu nápadů, jak Vám můžeme lépe pomoci.

Návrhy uživatelů

Rádi Vás vyslechneme na uživatelské podpoře, při implementaci produktu či osobním setkání. Co neumíme vyřešit stávajícím produktem, to posoudíme, a pokud to zapadá do koncepce produktu, tak si zaevidujeme do seznamu všech návrhů na zlepšení.

Jak stanovujeme obsah aktualizací?

Každá hlavní část produktu (Klienti, Zaměstnanci, Stravovací provoz, Domácí péče) mají svého vlastníka produktu (Product Ownera). Ten je zodpovědný za udržení koncepce produktu a vylepšování dané části systému. Jako svůj poradní hlas má k dispozici takzvanou expertní skupinu, ve které jsou zástupci z týmů podpory, obchodu, implementace i IT. Tato skupina prochází, ověřuje a doporučuje návrhy, které by bylo vhodné prioritně vyrobit. Před výrobou si samotné návrhy většinou ještě ověřujeme s vybranými uživateli našeho systému.

Protože požadavků na vývoj je o řád více než kolik zvládneme zrealizovat, je nutné mezi požadavky stanovovat priority. Legislativa, opravy chyb a technologická údržba mají pro nás vždy nejvyšší prioritu, protože díky nim jsme schopni garantovat kvalitu a dostupnost naší služby.

Zbylou kapacitu pak zaplňujeme nápady a to podle následujícího klíče:

Vybíráme taková vylepšení, která budou mít co největší pozitivní dopad na co největší počet uživatelů CYGNUSu.

Máte nápad, jak CYGNUS vylepšit?

Na stránce Návrhy na zlepšení najdete vylepšení, která momentálně rozpracováváme a nové funkce a nástroje, na kterých již ve vývoji pracujeme. U každého návrhu nám můžete dát vědět, že Vás daná funkce zajímá. Díky tomu získáme cennou zpětnou vazbu, a také Vám dáme vědět, jakmile dané vylepšení bude hotové.

A pokud mezi návrhy na vylepšení CYGNUSu nenajdete funkci, kterou byste v programu uvítali, zadejte nám svůj vlastní nápad na zlepšení. Spojíme se s Vámi a prodiskutujeme to.