Mobilní CYGNUS pro Terénní péči

V roce 2021 jsme spustili webovou aplikaci Mobilní CYGNUS, jejímž prostřednictvím můžete přistupovat k vybraným agendám informačního systému CYGNUS, a to na jakémkoli chytrém zařízení s připojením k internetu. Letos vám představíme novou verzi aplikace, která je vyvinutá v nové technologii, a mimo pohodlnějšího zobrazení pro uživatele tabletů a dalších menších změn, především nově nabídne řešení také pro pracovníky v terénních sociálních službách.

Všichni uživatelé, kteří využívají informační systém CYGNUS ve verzi 6.7, již mají možnost pracovat s novou verzí aplikace Mobilní CYGNUS. Přihlásit se do ní můžete na webu www.MobilniCYGNUS.cz.  

Co všechno aplikace umí?

Mobilní CYGNUS pro Terénní péči je webová aplikace, to znamená, že ji není třeba instalovat. Využívat ji mohou všichni naši zákazníci, a to zcela ZDARMA. Přihlášení do aplikace zvládnete na jakémkoli chytrém telefonu, tabletu nebo počítači s připojením k internetu, prostřednictvím webových stránek www.MobilniCYGNUS.cz.

Pečovatelky si mohou v aplikaci kdykoli a kdekoli zobrazit plán návštěv na daný den. U každého klienta mají k dispozici aktuální plán péče s přehledným seznamem úkonů, které je potřeba provést. Na kartě klienta pak mohou získat další důležité informace, jako jsou předchozí či příští plánované návštěvy, záznamy péče za posledních 30 dnů, či kontakty na rodinné příslušníky. Aplikace umí na jedno kliknutí zahájit telefonní hovor s klientem, zobrazit adresu klienta na mapě, nebo prostřednictvím mapy pečovatelku ke klientovi navigovat.

Mobilní telefon má pečovatelka neustále po ruce, data jsou tak vždy aktuální. Po realizaci úkonů u klienta může pečovatelka úkony jednoduše zaznamenat na několik kliknutí, případně může záznamy péče pohodlně nadiktovat hlasem. Pokud nějaké úkony nebyly provedeny, může doplnit poznámku. U každého úkonu je označen přesný čas provedení. Data se ihned propisují na kartu klienta a jsou tak viditelná v CYGNUSu, kde je mohou zobrazit také ostatní pečovatelky nebo vedoucí, kteří mají k datům přístup.

Výhody řešení pro pečovatelku

  • V mobilním telefonu nebo tabletu můžete kdykoli zobrazit plán návštěvplán péče konkrétního klienta na daný den. Získáte okamžitý přehled o úkonech, které je třeba u klienta provést, i o těch, které již byly provedeny, klidně i jiným pracovníkem. K tomu máte neustále k dispozici další důležité informace z karty klienta.
  • Realizaci péče potvrdíte jediným kliknutím. Zároveň máte možnost zobrazit předchozí záznamy péče i zapsat nový záznam, nebo jej jednoduše namluvit hlasem. Přidat můžete i úkon nad plán.
  • Dobu realizace úkonu vám pomůže zaznamenat automatický odpočet času. Po příchodu ke klientovi jednoduše zapnete stopky, po provedení úkonů zaznamenáte realizaci péče, a při odchodu od klienta stopky opět vypnete.
  • Není nutné stahovat data do počítače, vše se ihned ukládá. Ostatní pracovníci tak mají možnost vámi zadaná data okamžitě zobrazit v CYGNUSu.
  • Nemusíte tisknout a skenovat čárové kódy, jako v případě miniterminálů. Výhoda aplikace je, že ji můžete využít paralelně s terminály na čárové kódy. Dokáže je ale i zcela nahradit.
  • Pro práci s aplikací můžete použít jakýkoli tablet nebo chytrý mobilní telefon, který zpravidla máte vždy po ruce.
  • Přes aplikaci si můžete také zadat svoji docházku. Při začátku směny tak nemusíte chodit do budovy, ve které pracujete, ale můžete klidně vyrazit za klienty hned z domu.

Výhody řešení pro ředitele

  • Máte splněnou evidenční povinnost o poskytnuté péči. Pokud se bude zaznamenávat ihned po provedení úkonu namísto zpětně, bude věrněji zachycovat skutečnost a bude obsahovat méně chyb..
  • Zapojíte pečovatelky do práce s CYGNUSem pomocí jednoduchého rozhraní ovládaného prstem.
  • V případě, že vaše organizace nemá dostatek počítačů, dojde k rozšíření míst, odkud lze zadávat data do CYGNUSu.
  • Pro práci s aplikací není nutné kupovat specifické zařízení od IRESOFTu, ale je možné použít vaše vlastní, cenově dostupnější zařízení. Využít lze tabletchytrý telefon nebo notebook, stačí připojení k internetu.

Zcela nová technologie přináší spoustu výhod:

  • V případě potřeby jsme do budoucna schopni aplikaci dále rozšiřovat.
  • Prostředí aplikace je velmi podobné prostředí, na které jste zvyklí z počítačového programu CYGNUS, takže se v ní budete snadno orientovat.
  • Všechny části aplikace (nástroje pro pobytovou péči, objednávání stravy, domácí zdravotní péči i terénní sociální péči) mají nově stejný vzhled.
  • Přívětivější zobrazení na tabletech, které už v základních přehledech responzivně načítá detaily, náhledy a podrobnější informace.

Namlouvejte záznamy péče hlasem!

Díky Mobilnímu CYGNUSu mohou pečovatelky pohodlně a jednoduše zaznamenat realizaci péče i doplnit záznam péče, kdekoli a kdykoli potřebují. Práce s aplikací má ale ještě jednu obrovskou výhodu - protože mobilní telefony a tablety disponují funkcí hlasového ovládání, záznamy péče už nemusíte ani zapisovat, stačí je jednoduše namluvit.

  • Šetřete čas - nadiktovat záznam je podstatně rychlejší, než jej zapisovat.
  • Zadávejte záznamy gramaticky správně - text se automaticky zapisuje bez chyb.
  • Využijte jakékoli mobilní zařízení - možností namluvit záznam běžně disponují všechny současné chytré mobilní telefony i tablety.

Neváhejte a vyzkoušejte Mobilní CYGNUS i u vás! 

Je to opravdu snadné:

1. V CYGNUSu přejděte do nastavení práv a povolte vybraným pečovatelkám mobilní přístup.

2. Vyplňte pečovatelkám jejich e-mail, na který jim přijde odkaz pro vytvoření přihlašovacího hesla.

3. Pak už mohou pečovatelky spustit webovou aplikaci   www.MobilniCYGNUS.cz a mohou ji začít hned využívat

Harmonogram projektu

Plánované vydání: 4Q/2022

  • Únor 2022 - zahájení vývoje nové verze aplikace Mobilní CYGNUS.
  • Květen 2022 - ukončení vývoje.
  • Červenec / srpen 2022 - pilotní provoz, doladění aplikace na základě zpětné vazby.
  • Od října bude nová verze aplikace dostupná pro všechny zákazníky CYGNUS.

Aktuální informace:

  • 26. 7. 2022 - Nasadili jsme vylepšenou verzi aplikace, ve které jsme zohlednili zpětnou vazbu od našich prvních uživatelů a opravili nedostatky, na které jsme přišli testováním v terénu.
  • 19. 7. 2022 - Spustili jsme uživatelskou nápovědu.
  • 30. 5. 2022 - Úspěšně jsme zvládli vývoj aplikace. Vydali jsme první verzi, kterou nyní budeme testovat u pilotních zákazníků. Dále pracujeme na doladění detailů a čekáme na zpětnou vazbu z terénu.
  • 7. 2. 2022 - Pustili jsme se do vývoje nové verze webové aplikace Mobilní CYGNUS, která bude mimo jiné obsahovat nástroje pro pracovníky v terénních sociálních službách.